Godnatt!

Nu har jag sett alla avsnitten i säsong 3 från desperate housewives. Fan, satt och lipade nyss i det sista avsnittet. Kanske mest för att jag inte ville att det skulle vara slut, haha. Iaf, jag drog hem till Cornelia innan och vi var där =) Den här veckan känns det som jag haft mobilen på väckarklocka all the time på morgonen, väck mig när ni vill på natten, men på morgonen är det lite svårare att somna om :p Ska bli skönt med en lördag att sova hur länge som helst på iaf. Imorgon ska jag .. leka med Cornelia ;) Nu ska jag ta bort sminket och hoppa i säng.

Fan, jag är bjuden på 18-årsfest samtidigt som jag är i Göteborg, buhu :(
Sen nästa vecka är det kstad-dagarna också, party party :)

Godnatt!

Och btw, min pappa vill hälsa en sak till alla killar där ute. När vi satt och bläddrade genom kanalerna och kollade på Jerry Springer en stund, så är det en kille som är ett riktigt as där. Vet ni vad pappa säger då?

"Om en kille är sådär mot dig någon gång så vet du att jag kan ta hand om honom, vi kan slänga honom i sjön sen .."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0