Fredag

Hej!

Jag hann inte skriva nånting imorse, var skitstressad då. Väckarklockan var ställd på kl 11 men jag gick upp vid halv 12, hoppade in i duschen och började sen göra mig iordning och ringde mina görlfränds. Shit alltså, jag fick SPRINGA till stationen. Jag är inte van vid det här .. Jag vill ha tillbaka min cykel, haha. Appropå att ta sig någonstanns så kom jag ju precis hem ifrån körskolan. Jag mötte pappa där med Cornelia, skulle fylla i en massa lappar och göra ett syntest. Så snart .. Nu ni .. Nu är jag ett puttelitet steg närmare mitt körkort, haha. Det är faktiskt mindre än 10 månader kvar nu innan jag är 18 ;)

Men vad har hänt idag då? Jo, jag mötte Cornelia och Louise på stationen. Både jag och Louise var i sista minuten, som vanligt, till allt, alltid .. (a) Vi åkte in till Hässleholm, där har det blivit lunch och shopping. Igår så var jag med Cornelia från morgon till kväll/natt. Jag gjorde bl.a henne till brunett, sen gjorde vi egen pizza och åt jordgubbar med glass :) Jag har gjort Louise besatt av en speciell rätt på ett speciellt ställe i Hässleholm, haha, det var därför vi ville dit. Nu har vi fått i det i Cornelias mage också, mums ;D

Igår så köpte jag hårspray, ett läppglans, ett halsband och min favorittidning. Sen hämtade jag även ut mitt paket på posten också :) Idag har jag köpt ett nagellack och ett par skor. Skorna som alla tjejer vill ha, skorna som tagit slut i lager så fort dom kommit in. Nu har jag dom också, stolt ;D Jag såg först bara en massa stora storlekar och tänkte det var kört för min del, men nej .. Där fanns ett par små skor också, det var kärlek vid första ögonkastet när dom väl satt på fötterna.

Nu ska jag städa mitt rum och gissa vem jag ska leka med sen? Cornelia såklart =)

Ha en bra dag, jag kommer tillbaka ikväll, jag och Cornelia ska nog vara hemma hos mig. Nu kan jag inte sluta babbla, jag kanske färgar håret igen. Jag färgade ju det i förgår eller nått men ser knappt ngn skillnad, vi får se .. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0