En shoppingdag

Nu är jag hemma från Malmö :) Eller jag har hunnit med min dagliga rutin också som består av att kolla mina favoritbloggar och kolla senaste skvallret, haha. Har även hunnit käka också ;) Vet ni vad? Jag har inte köpt några klädesplagg idag :/ Fan vad dålig jag har blivit på att köpa kläder .. Faktiskt, jag har det. Nu för tiden tänker jag bara "äh, det där kommer ändå inte sitta fint på mig", får se till att skaffa drömkroppen snart alltså :p Jag har däremot köpt en jävla massa panties ;D Och en hårinpackning. Mitt hår ser verkligen ut som en rishög just nu, jag behöver klippa mig.

Aja, vi hade en trevlig dag på stan iaf =) På vägen hem var jag skittrött, vilket ni kanske kan förstå med den lilla sömnen jag haft inatt :p Skulle kunna sova nu faktiskt, fan vad skönt det hade varit, ska nog gå och ta bort sminket. Direkt när jag kom hem så var det av med de höga skorna och jeansen och på med mjukisbrallorna.

Usch, har ätit dåligt idag också :p Ska bli nyttigare från&med imorgon, som sägs sådär typ .. Varje vecka? ;) Imorgon blir det morgonpromenad, sedan promenad ner till solariummet och sen färga håret. Nörd-dag med mig själv, lär fortfarande ha ont i fötterna imorgon efter allt gående i Malmö idag ;p

Snackades lite mer om Göteborg idag, jag längtar mer och mer för varje dag! =)

Jag: Ska ni dricka på bussen dit?
Pappa: Dricka? Vi ska supa!

Ahhhh lördag lördag lördag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0