70 frågor om mig



  1. Vilken är din favorit färg? Svart/vit/rosa
  2. Vad skulle du ta med dig till en öde ö om du fick välja 3 saker? En mobil, en vän och en bikini
  3. Vad är det pinsammaste du har gjort? Haha jadu, jag ska säga det när jag kommer på det
  4. Har du en kompis som du egentligen, inte vill vara kompis med? Nej
  5. Har du funderat på att plastikoperera dig? Vad skulle du i så fall operera? Jo det är klart man har. Ansiktslyft, nånting med min käke, min näsa, lite större läppar kanske och varför inte lite extra bröst på köpet?
  6. Har du en tatuering? Nej
  7. Har du varit otrogen någon gång? Nej
  8. Hur länge varade ditt senaste förhållande? Bra fråga
  9. Har du sagt Jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
  10. Skulle du springa naken i din stad, om du fick en halv miljon kronor? Aldrig i Osby, men kanske i en stad där ingen känner mig ;D
  11. Har du fantiserat om dina föräldrar nakna? HAHA, jodå, all the time :)
  12. Har du tänkt på någon annan person samtidigt som du haft sex med någon annan? Hahaha
  13. Har du haft camsex? Nej
  14. Vad använder du helst, tjejer: string/hotpants? Killar: stringkalsonger/boxers? Hotpants
  15. Hade du varit otrogen mot din pojkvän för att få vara med en kändis? Nej det hade jag inte :)
  16. Hur ofta tränar du? Typ aldrig, jag försöker vara lite duktig med att jogga och gå promenader nu när det är sommarlov men ja :p
  17. Vilket är ditt favorit djur? Vovve :')
  18. Vad anser du att en fjortis är? En tjej som är högljudd, beter sig som 14 år, blir "full" på en 2.25 cider, skaffar löshår, piercing i naveln bara för hon tror hon ska bli snyggare av det och hänger utanför Mc donalds
  19. Vad anser du att en hora är? En hora är en någon som tar betalt för sex, inget annat, okej?
  20. Har du nätmobbat någon? Nej det tror jag inte
  21. Vad är dina planer för livet? Oj.. Resa runt lite, flytta hemfrån, skaffa ett bra jobb och hitta kärleken
  22. Har du någon speciell dröm? Jag har massor
  23. Hur är din dröm kille/tjej? Just nu skulle jag bara vilja ha en kille som tycker om mig för den jag är, pålitlig, rolig och underbar. Sen om du är snygg och har bil och körkort så är det stora + i kanten :)
  24. Vilka länder har du varit i? Spanien, Danmark, Tyskland, Norge, England, Tunisien.
  25. Skulle du kunna tänka dig att vika ut dig? Om jag ser riktigt bra ut i 20-årsåldern och Bingo vill ge mig en massa pengar för ett foto med lite extra hud på så skulle jag nog tänkt på saken..
  26. Röker du? Nej
  27. Snusar du? Nej
  28. Har du använt droger någon gång? Nej
  29. Har du någon gång ändrat din personlighet när du är med killar? Va? Nej? :p
  30. Är du en avundsjuk person? Jo det är jag väll
  31. Hatar du någon? Jag hatar ingen
  32. Har någon kallat dig slyna/hora/fjortis? Japp
  33. Tycker du att dessa frågorna är roliga? Jag har inget att göra så :)
  34. Gillar du att gå på disco? Ja
  35. Har du avsiktligt flirtat/dansat/kysst/haft sex med någon av dina kompisars partner? Verkligen, verkligen inte
  36. Om du fick ändra en sak med dig själv (utseende, personlighet vad som) Vad skulle det vara? Det berättade jag väll när jag sa vad jag skulle vilja operera? :p Annars skulle jag vilja vara smartare, smalare och mognare.
  37. Har du klarat dig igenom en svår period? Ja det har jag
  38. Är du nöjd med din familj? Ja
  39. Finns det någon/någonting du verkligen vill ha men vet att du aldrig kommer få? Ja
  40. Är du kär i någon just nu? Vi säger väll nej här då för att ni inte ska tro jag är kär i mitt ex :p
  41. Vilken är din favorit sex- ställning? Haha
  42. Nämn en sak du aldrig skulle klara dig utan! Kärlek
  43. Har du åkt utomlands någon gång med tanken att få en massa sex? Nej
  44. Gillar du att sova ensam? Nej :(
  45. Kan du spela något instrument? Jag kan spela "björnen sover" på piano ;D
  46. Har du druckit dig så full att du spytt? Ja
  47. När drack du för första gången? Jag var rätt gammal faktiskt
  48. Har du en prick i registret? Inte vad jag vet
  49. Vad har du för bil? Jag har ingen :(
  50. Om du inte har någon, vilken skulle du vilja ha? Inte bestämt mig än :p
  51. Tycker du att åldern spelar någon roll i ett förhållande? Nej verkligen inte
  52. Vem känner dig allra bäst? Cornelia
  53. Har du förlorat någon du älskat väldigt, väldigt mycket? Ja det har jag
  54. Har du funderat på att ta självmord någon gång? Nej
  55. Vilken är din favorit låt? Hm..
  56. Vem är den största fjortisen du vet? Hm..
  57. Varför har du bilddagboken? Alla sa åt mig att jag var tvungen att testa
  58. Vad hade du gjort om du hade märkt att du blev förföljd av en mystisk man? Jag hade fått panik och sprungit därifrån
  59. Vilken är din favorit tv- serie? Oj, har ni någon aning om vem ni frågar? Jag kollar på alla serier, oftast innan dom ens kommer på TV.
  60. Är du rädd för småkryp? JAAAA!!!!!
  61. Har du något eget djur? Ja, min bebis (hund)
  62. Vilket är ditt roligaste minne? Oj, svårt val. Men första gången på Liseberg kanske
  63. Har du haft sex fantasier om någon i samma kön? Nej?
  64. Shoppar du ofta? Ja
  65. Skulle du kunna förlåta en otrohet? Nej
  66. Vad är det för färg på din mobil? Rosa
  67. Är du nöjd med ditt utseende? Nej, fast jag potential att bli.
  68. Vilka ställen har du haft sex på? Va? Jag fattar inte frågan..
  69. Är du lycklig? Livet är väll inte toppen precis men det kommer nog :)

    70. Saknar du någon just nu? Beccy. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0