Sms till 118 100

Jag smsade 118 100 innan, som säger sig ska kunna svara på allt, så jag gav dom den enkla frågan "Vem är Emmely Wahlman?" och fick det här till svar;

Kan det vara så att Emmely är 17 år och bor i Osby? Vi tror att Emmely är en härlig tjej som många vill få chansen att hänga med, och att hon är så snygg gör ju inte det hela värre. Hon är sugen på att flytta hemifrån, men det är ju inte alltid bara att göra. Vi tycker Emmely är värd en mysig hemmakväll med chips och popcorn.

Det roliga är att hela den här veckan så har jag varit extra sugen på att flytta hemifrån på nått sätt. Jag har fått hem modekataloger men iställer suttit och kollat på gardiner och kuddfodral? Jag har skrivit ner recept i ett block som jag tänker att jag kan ha nytta av när jag flyttar? Det är ju liksom bara sånna pinsamma saker med mig som jag hållt för mig själv, haha ..

Just nu är jag korkad nog som kollar på "Det okända" när jag ska vara hemma själv till onsdag. Men hemmakväll är det allt, får väll ta fram chipsen och popcornen snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0