Torsdag

Jag tror det gick bra med håret. Men jag är verkligen sämst på att färga, får panik och ja, det går inte ens förklara hur jag blir, tror alltid att det ska bli jättehemskt :p Har iofs inte torkat det nu för orkar inte föna och slita på det, men vi får väll se om det är fint när det torkat.

Jag hade två (?) sjuka drömmar inatt. För det första så drömde jag att jag drömde en sak, bara det är sjukt. Efter den långa sjuka drömmen så "vaknade" jag, och vet ni vad jag såg när jag kollade mig själv i spegeln? Jag hade blivit jättetjock. Helt sjukt, haha. Jag hade dubbelhaka och vägde säkert runt 100 kg och tänkte "hur kunde jag göra detta mot mig själv?". Iaf, nu har jag lite ångest för att jag inte kunnat ta mig till gymmet sedan jag fick sommarlov för mitt tågkort slutade fungera då. Men mina morgonpromenader med Pepsi räcker inte, jag funderar på att dra ut och gå 4 varv runt klinten sen, det blir en mil ungefär. Ska bara försöka få in musik på min ipod, annars får jag väll gå och tänka på nått kul :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0