Torsdag

I'm home!

Jag drog till Kristianstad tidigt idag tillsammans med Louise där det har blivit shopping, kinamat och bio =) Har varit kanon. Louise köpte en dösnygg väska som jag är jätteavundsjuk på, haha. Själv köpte jag ett par skor, solglasögon, ett par trosor, hårfärg och 4 filmer. Sedan satte vi oss på en kinarestaurang som var skitdyr och vi verkligen kände att vi skulle äta för pengarna, så vi blev sittandes där ett tag, haha shit vad mätta vi blev. Vi stack ju för att köpa godis och sånt till bion också, men käkade vi något godis under filmen? Knappt :p Vi kollade på Will Smith i hancock vid halv 7 iaf och filmen var jättebra =) Vi har bestämt att vi ska försöka kolla på The dark knight också. Svaret är ja, jag har väll ärvt min pappas filmsmak.

Imorgon så ska jag och Sandra ner och handla lite och på kvällen tänker vi ha "fondy" (det uttalas så men jag vet inte hur det stavas, franskt eller nått kanske? haha) vi hade det häromdan men nu är vi sugna på det igen. Så ska vi kolla på filmerna jag köpt.

Nu ska jag göra mig en kopp te och starta prisonbreak. Vet ni hur jag grät igår? Det var som om en kompis dött, inte som något sorgligt man ser på TV, fyfan, hur kunde dom döda Sarah? Sist jag grät var liksom över hur gullig hon och Michael var när dom sa att dom älskade varandra, och nu låg hennes huvud i en kartong, hemskt.

Nyss kollade jag på sex and the city, Samantha uttryckte sig såhär;

Det finns två typer av killar.
Han som vill hålla din hand, och han som ligger med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0