Fredag

Hallå =)

Jag har precis kommit hem från Hässleholm. Mamma väckte mig imorse och frågade ifall jag ville hänga med så jag drog upp mig ur sängen fast jag inte lyckades somna förrän vid 6 imorse eller nått. Dagen innan lyckades jag inte somna förrän vid 7 på morgonen, hallå sömnproblem.

Jag och mamma såg till att shoppa litegrann iaf, och jag har inte rört min plånbok idag :p Min mamma är bäst. Fast det finns inte så mycket i Hässleholm att välja mellan men jag har skaffat sånt jag behövde. Min foundation tog slut idag så det var en jävla tur att jag åkte in till stan idag, så nu har jag en ny. Lite svampar (inte svamp, svamp utan sminka sig med svamp) ett nytt läppglans, sminkborttagningsmedel, två skitsnygga bikinitoppar, brun utan sol (vädret är ju inte precis great) och min favorittidning. Sedan så har jag hämtat mitt nya nummer med halebop. Tror det var allt. Mamma ville ge mig nya jeans också men det vågar jag inte skaffa förrän efter jag kört på diet igen. Jag ska börja igen, samtidigt med mamma och mycket hårdare. Tre stycken lågkalori-soppor om dagen och ingenting emellan. Vi bestämde det efter att vi suttit och fikat, hallonpaj och en kaffelatte, orgaaaasmiskt!

Vet ni vad jag ska käka idag då? Räkor och vitlöksbröd! =) Mamma måste väll har blivit frestad när jag åt det så sent som i måndes, yummie ;D Nu ska jag ut med älskling (pepsi) och sen kanske jag drar och gymmar med mamma ikväll och sen lär jag nog dra ut.

Nytt nummer: 0738054544

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0