Tjejtest

Använder du parfym? Japp
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Säkert rumpan eller nått
Vad kollar du på först hos en kille? Ansiktet
Vill du ut och festa nu? Nae
Vad är klockan? 04:09
Vilken färg har din mobil? Rosa
Vad ska du göra nu? Sova
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? Mjo, det kanske stämmer
Känner du att du orkar med en fråga till? Ja, hit me!

Bara för det kommer det en fråga till:
Kan du gå ut utan smink?
När jag är brun :p
Vem ringde dig senast? Cornelia
Vad har du för bh på dig just nu? Lila
Vad har du för trosor på dig just nu? Hotpants
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? Cornelia - Förresten, är dina föräldrar hemma? Annars hade vi kunnat äta kräftor och sånt idag :D älskar dig bästis <3
Vad brukar folk få för intryck av dig? Mammas flicka eller fjortis :p
Har du någon gång klätt dig horigt? Det hoppas jag inte
Har folk kallat dig slampa? Elin!!!! Haha
Har du kallat någon för slampa? Njae
Har du slått någon riktigt hårt? Nae
har du varit riktigt kär? Jepp :)
är du småintresserad av någon nu? He he he
har du kontakt med ditt senaste ex? Nej
hur länge varade ditt senaste förhållande? Fortfarande bra fråga
vill du gifta dig? Jaaa
vill du ha barn? Jaaa
anser du att du är bra på att strula? Nej, min tunga och jag är små :(
saknar du någon som du varit tillsammans med? Nej

killar ska ha :
björn borg / adam underwear:
Vet inte
vitt / svart: Vet inte
Tighta jeans / baggy jeans: Vet inte
tighta t-shirts / säckiga t-shirts:  Vet inte
magrutor / helplatt: Okej magrutor
ljust hår / mörkt hår: Spela roll men jag gillar nog mörkt mest =)
kyssas öppet / hålla handen öppet: Båda?
utekväll / hemma mys: Båda?
visa att han älskar dig / låtsas vara kompisar när ni är ute: Meh, show me that you love me ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0