Tisdag

Jag satt och funderade på ifall det var tisdag eller onsdag idag, man är ju vaken. Iaf så har jag en ganska tråkig dag framför mig, har precis duschat och ska ner till byn sen och fylla på mobilen och ta ut pengar. Sen ska jag föra över pengar till någon, jag ska beställa en vågtång och sen ska jag ut några rundor på klinten hade jag tänkt. Jag behöver även fixa dricka, japp, det ser tomt ut i naughty-skåpet. Funderar på att planera en tripp till Danmark men det är ju inga som har pengar just nu så det får väll bli i slutet av månaden isf. Förhoppningsvis så åker jag också till Emmabodafestivalen i slutet av månaden, åh vad kul det hade vart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0