Söndagen

Det har varit en lyckad dag tillsammans med släkten, vi gillar verkligen överraskningar i vår släkt och nog blev Roger överraskad. Min pappa hade tagit med honom för att fiska och när han kom tillbaka så var hela släkten där och grillade =) När min mamma fyllde 35 så trodde hon (och jag) att vi bara skulle ta det lungt vid husvagnen. När vi gick ner till stranden så fanns hela släkten där och överraskade oss, haha =) Just nu behöver jag städa rummet och sen funderar jag på att dra ner och sola. Vet ni när jag somnade den här gången? Vid 7 ungefär, detta suger.

Imorgon ska jag shoppa lite skit, mamma och pappa säger att dom inte vet ifall dom vill ta med oss till Stockholm längre :p
Min kommentar: Ni kan väll bara ha ett eget hotellrum?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0