Onsdag

Jäklar vad mycket gott man äter när det är födelsedagar, haha. Mamma blev jätteglad för sin present. Jag förlorade mycket pengar från mitt kort så tur hon tyckte om det ;) Just nu är mormor och morfar här. Och mormors mamma och hennes storasyster. Japp, min släkt är i liv. Skulle jag följt traditionerna så skulle jag haft en unge på 1 år nu eller bli gravid inom nästa år, vad sägs som det? Nejtack, jag kan vänta.

Alltså, jag längtar verkligen till lördag. Nu är det bara 3 dagar kvar! Haha, ni kanske har förstått att min kärlek till Göteborg och allt folk som finns där är ganska stor ;D Åh, känns som jag längtar till en utlandsresa eller nått, haha. Jag har beställt lite kläder som jag skulle vilja ha på mig då, men man kan ju inte få allt här i världen så jag får väll vara snygg till nästa gång istället :p På tal om utlandsresa så vill jag verkligen testa Grekland, åh vad det hade varit nått. Helst redan nästa sommar. Mammahon vill också till Grekland så jag kanske kan fjäska till mig en resa till nästa år, eller så bestämmer jag själv med någon/några =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0