Min dag på Liseberg

Åh, det var helt underbart kul igår. Det sorgliga var att det kändes ungefär som 5 minuter eller nått. Jag lovar, när vi gick tillbaka till bussen så kändes det precis som att vi hade gått ut från den. Och jag var onykter på liseberg ;D Hahaha, det var skitkul, och det varade bara en liten stund :p På bussen på väg dit så drack jag allt jag blev bjuden på. Jag hade cider med mig, som var skitäckliga, sedan fick jag vin, likör och lite sånt. Folk försökte få i mig whisky också men usch, det är det värsta jag vet, haha jag rös bara jag såg folk dricka det. När vi var framme i Göteborg så märktes det ju att jag inte var nykter iaf, för min mun slutar aldrig prata då :) Men efter ett åk i balder, då jävlar blev jag nykter på en sekund :D haha.

Ja, vi hade skitroligt igår. Det är ett mirakel att jag kan prata just nu, på vägen hem så var jag jättehes och hade ont i halsen. Så mycket har jag skrikit, hahaha. Alla delade upp sig ganska mycket också när vi var framme, så det var mest jag, Sandra Jeanette och hennes pojkvän Simon =) Jag och Sandra var de som ville åka allt ju ;D

Vid 10-tiden på kvällen så satte vi oss på en restaurang och käkade nachos. Knappt så att vi hade några pengar kvar ju, spelberoende? He he he (a)

Det är en jävla sak jag försökt vinna varenda gång som jag är där, varenda gång blir jag lika beroende :p Men det är bara att insé, en tjej på 1.61 kommer aldrig pricka den där basketkorgen :( Såg Andreas och majoriteten av alla killarna när jag spelade och försökte till&med få honom att pricka till mig. Men så jävla onykter som han var så gick det inte så bra :p Den killen var ju bra rolig alltså, hahaha. Jag fick hans rosa hatt som han vunnit iaf, men jag behöll den inte (a) På kvällen så gick han och fotade mig som en jävla paparazzi, haha. Sen så skulle han sitta vid mig i bussen och ville att jag skulle "testa ifall hans läppar var mjuka". Nej, så kul hade vi inte där bak i bussen inte. Det var nog när han sa det som jag försökte förklara för honom att jag är 12 år :) Synd han inte var lättlurad. "Du är minst 17!"

Beccy kunde inte träffas igår för att hon var inte i Göteborg, och varenda blond tjej jag såg igår kollade jag på jättenoga för jag hoppades väll på att träffa Carro egentligen :/ Vi var bästisar för några år sedan och har helt underbart roliga minnen. Lärde känna varandra på internet och blev bästa vänner, mjo man saknar ju henne en del. Sist vi träffades så var det på Liseberg och vi skrek och sprang till varandra och kramades i hundra år. Och Lisa, när blir det vår tur då? =)

Dagen igår var hur kul som helst iaf. Jag höll mig nykter på hemvägen och lyssnade på Andreas djupa (onyktra) prat om han och hans liv. Sedan somnade jag och höll på att frysa ihjäl. Btw så blev jag kär igår, i en kille lite längre kön till kanonen. Jag kunde inte slita blicken från honom för han hade världens finaste ögon. Det slutade med att Sandra sa såhär till mig också.

Sandra: Hahahaha.
Jag: Vad?
Sandra: Såg du inte? Den där killen i brunt hår pratar om dig med sin kompis. Så kollade han bakåt och han bara "men kolla inte!"
Jag: VA?! Han med ögonen?
Sandra: Ja, han med de fina ögonen.

Hans ögon fick en hypnotiserad alltså. Nu tänker jag gå ut på några promenader runt klinten med musik i öronen. Kristianstad kväll? Nja, tveksamt men man vet aldrig, Stoffe ska ringa sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0