Lördag

Hallå må illa efter allt skit jag ätit till de sista avsnitten i säsong 6 av Scrubs :p Kexchoklad och cashewnötter med ostsmak och lite cola till det, mums. Jag var skithungrig när jag kom hem. Det här har varit en riktig otursdag idag :/ Cornelia fick med mig till Hästveda där det börjar SPÖREGNA och vi har skitlångt att gå för att ta oss till Johan och hans kompisar. Då menar jag skitlångt, det såg ut som vi hade badat med kläderna på, fyfan. Men vet ni vad? Jag stack ut tummen i vädret när jag såg en bil köra förbi och den jäveln stannar, hahaha. Men han var mysko så vi sket i honom ;) Det kör förbi en bil till och jag gör lifttecknet igen, han stannade också :D Vadå bra? Haha jag försökte två ggr och lyckades bägge. Vi fick skjuts en bra bit då, tack gode gud.

Och jag måste säga att jag blev positivt överraskad att Johan hade en jäkla massa puddingar där, ohlala. Killen som har mitt nr var ju inte så pjåkig han heller. Killen man inte kunde slita ögonen ifrån var förlovad, det brukar väll vara så? :p Men jag har rört alldeles för många av Johans kompisar, det går inte att räkna på en hand precis..

Nu är det dags att hitta en annan serie att börja kolla på, funderar på att testa ifall jag kommer pissa på mig av Dexter, men ja.. Nånting att käka upp de sista nötterna till =)

Btw, är det bara 12 avsnitt i Dexter? :P

Kommentarer
Postat av: Sofie

I Hästveda var jag förra veckan på marknad ^^

2008-07-20 @ 13:59:24
URL: http://sofiiie.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0