Jag kan inte sova

1
Namn: Emmely Wahlman
Födelsedatum: 26 april 1991
Ögonfärg: Gröna, vissa säger grönblå
Hårfärg: Blondin
Längd: 1,61
Civilstatus: Fri som en fågel
Stjärntecken: Oxen
Kär: No not really

2
Skor som du bar idag: Vita ballerina
Dina svagheter: Blir väll lätt avundsjuk :p
Rädsla: Maskar!
Målsättning: Hm..

3
Första tanke när du vaknade: Undra vad klockan är
Sista tanke innan du somnade: Undra om jag kommer kunna somna

4
Pepsi eller CocaCola: Jadu
BurgerKing eller McDonalds: Jadu
Adidas eller Nike: Jadu
Choklad eller Vanilj: Jadu

5
Svär du: Jag svär inte mycket fakitskt
Sjunger du: Haha jag mimar mer för allas skull ;D
Duschar du varje dag: Har slutat med det, sliter sönder på mitt stackars hår
Gillar du skolan: Inte precis
Tror du på dig själv: Nja
Kommer du överens med din mamma: Ibland
Kommer du överens med din pappa: Ibland

6
Har du under den senaste månaden....
Druckit alkohol: Ja
Rökt: Nej
Shoppat: Ja
Bakat: Ja
Stulit något: Nej

7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull: Mjo
Blivit kallad hora: Njae?
Blivit nerslagen: Nej

8
I framtiden...
Namn på barn: Melinda och Isak :')
Hur vill du dö: Jag vill inte dö :(
Vad vill du bli när du blir gammal: Jobba inom mode/skaller

9
Antal piercings: Öron och navel
Antal tatueringar: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Knappt nått
Antal saker jag ångrar: Gjort är gjort, fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0