Ännu mer

100 saker du kanske inte visste om mig.

1. Fullständigt namn: Emmely Isabella Marie Wahlman
2. Ålder: 17 år och 3 månader
3. Vart bor du: Osby
4. Bor tillsammans med:  Mamma, pappa, lillebror, lillasyster & Pepsi
5. Husdjur: Hund
6. Färg på ditt hus/lägenhet: Vitt
7. När är du född: 26 april 1991
8. Klass: FTV07
9. Vilket år tar du studenten:  2010
10. Något jobb: Nope
11. När ska du sova: Sova är överskattat ;D
13. Duschat idag: Ska alldeles strax
14. Kramat någon idag: Japp
15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Mackor
17. Dagens kläder: Jeans och lila topp
18. Dagens smink: Foundation och mascara
19. Dagens sötnos: Ingen
20. Dagens roligaste: Cornelia
21. Har du många vänner: Jag har så det räcker =)
22. Hur många har du kysst: Tappat räkningen
23. Vem kramade du senast: Cornelia
24. Föredrar du tjejer eller killar?  Vilket sammanhang?
25. Hur många har varit otrogna med dig: Jadu..
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du i telefon med senast: Cornelia
29. Vem fick du senast sms ifrån: Cornelia


FAVORIT

31. Film: En djävulsk romans
32. Låt: Jag ändrar ju nästan favoritlåt efter väder
33. Mat: Oj.. Kyckling kanske? :)
34. Dryck: Jag älskar typ loka/ramläsa med citronsmak, men jag älskar även personen som kom på coca cola.
35. Färg: Svart/vit/rosa
37. Stad: Göteborg
38. Land: Ska svara på det när jag rest tillräckligt
39. Ämne i skolan: Har inget just nu
40. År: Måste nog vara när jag var 14, min fjortisperiod var underbar.

SENASTE
41. Personen du tänkte på: Ingen
42. Personen du kysste: Mitt kristianstad-ragg..
43. Gången du spydde: Någon månad sen, strandfest
44. Gången du grät: Idag, Carla fick sin bebis i Scrubs :')
45. Pizzan du åt: Hm, det var någon stark pizza jag satt och petade bort oliver och lök på.
46. Gången du var i Göteborg: Två veckor sen :)
47. Gången du var i Stockholm: 2 år sen
48. Gången du var full: Två veckor sen på liseberg
49. Gången du var på konsert: Hm, har jag ens varit på en riktig konsert..?
50. Personen som såg dig gråta: Rickard Isaksson

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: Omöjligt val
52. Hund eller katt: Hund
53. Ute och festa eller hemma och mysa: Beror på humöret, men jag säger säkert ute och festa
54. Tvspel eller Dataspel: Dataspel.. Tror jag
55. Singel eller upptagen: Alltid mysigt att ha kille men man är friare utan
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Inget 
58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad, jag tror jag aldrig raggat själv ens, haha
59. Big Brother eller Paradise hotel: Big brother
60. Svart hår eller blont: Blont?
61. Blåa ögon eller bruna: Kan inte välja, jag tycker bruna är jättefint på killar och funderar själv på att testa bruna linser. Men jag har testat blåa linser och jag faller alltid (av någon orsak) för killar med blåa ögon.
62. Choklad eller lakrits: Choklaaaad
63. Göteborg eller Stockholm: Jag älskar ju göteborg, men Stockholm är nästan lite mer frestande att flytta till. Eller?
64. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca Cola eller Fanta: Coca Cola
66. Pizza eller kebab: Kebabpizza då? :P
67. Randigt eller Prickigt: Hm, randigt
68. Älska eller älskas: Både och
69. Leva eller dö: Leva?

ANTAL

70. personer du älskar:  Det orkar jag inte räkna
71. Personer du hatar: Jag hatar ingen
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: Det orkar jag inte räkna
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: He-he-he (oskyldigt skratt)
74. Glassar du ätit på en dag: Max 2 kanske
75. Festivaler du ska på detta år: Kanske en
76. Gånger du haft minnesluckor på: Aldrig, kanske..
77. Gånger du har slagits: Aldrig
78. Personer du saknar just nu: Vet inte
79. Gånger ditt hjärta brustit: En miljon av samma person

VEM
80. Vill du kyssa nu: Ingen
81. Ska du träffa imorgon: Vet inte får se
82. Sjöng du senast för: Cornelia
83. Hade du senaste en msn konversation med: Hilda
84. Spelade du tv-spel med senast: Cornelia, Fredrik och "kille-i-vit-tröja"
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Ska nog ha en audition
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Hahahaha
87. Förtjänar att dö: Ingen
89. Ville du sova jämte inatt: Ingen...


VAD

90. Gör dig glad: Jadu, det finns en del att rabbla upp :)
92. Vad vill du helst göra nu: Ligga vid en pool med en god drink i handen i ett härligt land
93. Önskar du att du slapp göra: Gå tillbaka till skolan nästa månad
94. Vill du ha nu: Pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Dubbelsäng ;D
96. Längtar du till : Träffa Hilda!!!!!!!!!
97. Tycker du om dina betyg: Nej jag kunde gjort (mycket) bättre ifrån mig
98. Ångrar du i ditt liv: Gjort är gjort
99. Är det bästa som hänt dig: Riktigt riktigt illa att jag inte vet vad jag ska svara här
100. Hur mycket är klockan: 17:18

Väldigt mycket med Cornelia, ska nämligen hem till henne nu igen, ha en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0