Hemma

.. ifrån Hässleholm nu och resten av familjen har också kommit hem. Jag köpte bara skit där :p Två örhängen som kommer bli grymt älskade av mig, en rund fönborste, en hårinpackning, en mousse till håret och sedan ett lyxigt glansspray från toni&guy. Just nu satsar jag alltså på snyggt hår, vill bara ha en ny färg också. Sen så käkade vi lunch där och satt säkert ner en timme eller nått. Jag försökte hitta den där tröjan som finns på H&m-sidan men det gjorde jag inte :/

Nu ska jag ut och se ifall jag överlever någon runda på klinten. Jag kan nog bara gå i rask takt för när jag springer så vill jag ta livet av mig. Jag har haft så ont i mina boobies i över en vecka nu att jag nästan börjar gråta bara jag rör dom. Aja, kommer in på msn sen när jag överlevt min promenad :P

Den blonda färgen hade varit helt perfekt till hösten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0