Godnatt!

Hallå :)

Jag hade en trevlig kväll med Cornelia. Igår hade vi en lyxmåltid tillsammans, idag så bakade vi kladdikaka tillsammans och kollade på tv, bl.a southpark, hihi (jag har alltid velat testa det skrattet). Vet ni vad det bästa är med att vara hemma själv är? Jo, sex and the city på nätterna! Har precis sett två avsnitt och nu är det slut. Min pappa kommer hem imorgon så jag ska strax se till att städa litegrann. Plus att jag nog ska shoppa imorgon, jag kan inte hålla mig längre.. Jag skulle spara pengar till Stockholm men jag är sån här, jag shoppar för att shoppa. Ska jag shoppa i Stockholm, jaha men då behöver jag ha shoppat nånting jag kan ha på mig då. Idag är verkligen en dag jag erkänner fel på mig, hoppas jag inte skrämmer iväg er :p

1. Min fobi för maskar
2. Jag tycker inte om att ta i trasor
3. Jag shoppar för att shoppa (knäpp?)
4. Jag tänkte slänga resten av kladdikakan för att jag inte ska äta mer, men jag hatar att slösa på saker och tänkte att pappa kan få den imorgon.

Aja, knäppgök eller gullig tönt..

Nu ska jag iväg och dammsuga huset.. Halvnaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0