Godnatt!

Jag lär sova bort hela tisdagen, har varit med Cornelia och sen har jag nördat mig framför Scrubs. Vi kollade på TV och käkade våra underbara räkor, underbart. Sen så käkade vi popcorn framför Southpark :) Just nu håller jag på att försöka fixa hem ett halebop-kort men det började cepa precis när jag skulle få kvitto på det eller nått, så jag fattar inte om beställningen blev gjord eller inte, får väll vänta och se helt enkelt.

Och nu säger jag godnatt, dags för mig att hoppa i säng och sova bort hela min tisdag. Ni vet, en gång när jag var hemma själv så sov jag till kl 5 på eftermidddagen, och då hade jag gått och lagt mig redan kl 1. Galet.

Kommentarer
Postat av: Josiee

hoppas du sussar gott då:)

2008-07-15 @ 05:52:51
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0