Godnatt!

Jag gick faktiskt och la mig innan vid 7-tiden, jag gjorde det. Men sen så vaknade jag vid 12 och var pigg .. Det är ju ändå 4-5 timmars sömn. Men jag ska försöka nu igen, har suttit och gäspat ett tag nu. Plus att det känns som jag blivit sjuk, ont i halsen och skitförkyld. Jag var ju sjuk för inte så länge sen? Hoppas det bara är nått för ikväll, haha.

Alla är utomlands just nu känns det som, jag är avundsjuk. Förra sommaren var jag 2 veckor i Tunisien, jag saknar verkligen det. Bli sjukt brun, dricka goda drinkar, gå lättklädd i stan på kvällen, haha.. Aja, även fast jag är avundsjuk på alla så får det väll bli solarium för mig imorgon då så jag inte känner mig som en .. Jag vet inte vad .. Ryss, när alla kommer hem.

Fan, min digitalkamera har ju inte fungerat på över 1 år nu. Jag saknar verkligen den :( Får köpa en ny helt enkelt. Jag skulle vilja ha en rosa kamera men jag vill ändå ha den jag har nu eftersom den är så himla bra. (Okej för att jag ibland lyckas bli snygg på kort med den vilket är en gång på miljonen, men av ngn anledning händer det bara med den kameran).

Godnatt allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0