Fredag

Hej!

Hoppas ni mår bra för det gör jag iaf. Idag så börjar kristianstad-dagarna, party 24/7 kommer det vara nu. Fast jag kan inte åka dit idag :/ För jag skulle ju behövt sova där då och imorgonbitti bär det av till Göteborg, woho. Snart är det över, snart ska jag sluta tjata om det ;p Får se när jag ska till kstad. Jag kanske drar dit många ggr för det är rätt många jag nog ska träffa där från olika kretsar. Men allra roligast lär det bli när Cornelia och jag festar tillsammans! =) Vi är så gulliga när vi är fulla tillsammans.

"Du är min snyggaste kompis!"
"Du är min BÄSTA vän!"
"Kolla tanterna! Det där kommer vara du och jag en dag!"

Hahaha, åh det ska bli kul nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0