Frågor och svar

PERSONLIGT
vad heter du: Emmely
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Isabella
vart bor du: Osby
hur lång är du: 161 cm
ögonfärg: Gröna
hårfärg: Blond

KLÄDER
vad använder du just nu för jacka: Svart skinnjacka
vad använder du just nu för skor: Olika
vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Massor
hur mycket köper du kläder för i månaden: Vill jag inte veta
vad har du för jeansstorlek: Det vill jag inte säga :D
vad har du för tröjstorlek: S

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: Jag
du pratade med: Sandra
du gick på bio med: Mamma och syrran
du gick på stan med: Sandra
du kramade: Cornelia
du pussade: Mitt kristianstadragg
som såg dig gråta: Rickard i kristianstad
skällde på dig: Pappa
skickade ett e-mail till dig: vet inte

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: Klart :)
bråkat med ditt husdjur: Haha nja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Många ggr

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Både ja och nej
är du ensam nu: Ja :/
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Hm..
vill du gifta dig: Ja
vill du ha barn: Ja

EXTRA STUFF
tar du droger: Knappast
vem är din bästa vän: Cornelia
vad är du mest rädd för: Kryp, och att dö
vilka kläder sover du i: En t-shirt och trosor
vart vill du gifta dig: En kulle med utsikt över havet =)
vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen
varit kär: Jadå =)
kör du bil: Tyvärr inte
har du ett jobb: Nej
gillar du att ha folk omkring dig: Ja
är du ett hälsofreak: Nja :p
har du någon tatuering: Nej
piercing: Ja

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: Nej
köpt någonting: Nej
varit sjuk: Nej
sjungit: Nepp
sagt jag älskar dig: Ja
velat säga till några att du älskar dem: Ja
träffat någon ny:
saknat någon: Nae
kramat någon: Jaa


VILKEN
tidning läser du: Skvaller och Modetidningar
buss åker du oftast: 5
frisyr har du: Just nu uppsatt
dag fyller du år: 26 april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0