Frågor med svar

HAR DU NÅGONSIN?

Varit medvetslös: Nej
Tackat nej till sex: Haha, vilken tjej har inte?
Hånglat med nån riktigt ful: Jo, det har jag väll egentligen
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Hånglat och hånglat, elloor..
Gjort något riktigt dumt: Ja, det har väll alla?
Gjort något du verkligen ångrar: Både ja och nej, gjort är gjort
Varit nykter på nyårsafton: Inte sen jag var 15..
Åkt ambulans: Nej
Gjort nåt olagligt: Det gör nog alla varje dag
Blivit polisanmäld: Nej
Droger: Nej
Druckit: Ja
Vilka kläder sover du i: En stor t-shirt och trosor
Vad hatar du: Lök .. Och kryp!
Varit kär: Jadå
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Blir väll både ja och nej där egentligen
Är du ensam nu: Buhu, ja
Vill du gifta dig: Åhja
Vill du ha barn: Klart!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Oj.. Rickard Isaksson?
Fick dig att gråta: ----------
Du delade en drink med: Cornelia
Du gick på bio med: Mamma och syrran
Skällde på dig: Mina föräldrar skulle jag tro
Du smsa: Louise
Du ringde: Pappa
Ringde dig: Pappa
Som du sov hos: Fredrik

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex: Nope
Festat: Nope
Gråtit: Nix
Kramat någon: Nepp
Köpt någonting: Nej
Saknat någon: Nej
Sjungit: Snarare mimat


HAR JAG
:

Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Hade innan
Egen dator: Ja
Könssjukdom: Hell no
Husdjur: Ja
Bra kompisar: Jodå
Receptbelagda mediciner: Nja
Haft sex på ett annat ställe än i en säng: Ja


KÄRLEK OCH SÅNT

Hur gammal var ditt äldsta hångel? 87a
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En skulle jag tro
Vad tycker du om kärlek? Komplicerat
När kramade du någon sist? Fredes
Saknar du någon speciell person? Många göteborgare
Har du svårt för att bli kär? Haha ja det skulle jag nog vilja påstå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0