Drömvikt, here I come

Obs, jag råder er att inte göra som mig, jag är galen.

Det här är vad som antagligen kommer med posten imorgon;




Jag vill egentligen ha det gjort innan skolan börjar, det är bara så jobbigt med folk som dömer en och skippa lunchen där och kolla på när alla andra äter istället. Men jag har inte mitt gymkort förrän skolan börjar. Så, inte äta mat på 5 dagar (jag blir ju ren inombords och värsta hälsosam! haha) och sedan piller (droger) som sväller upp i magen och kommer göra så att jag får en mättnadskänsla och knappt vill äta. Sedan ska jag även leva på en diet i 2-4 veckor tillsammans med min mamma där det är 3 soppor om dagen. Galet, jag säger ju det.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har precis också börjat med en jätte bra diet. Gå gärna in och läs :)

2008-07-22 @ 18:57:53
URL: http://blonds.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fattar du inte att det du går ner nu kommer du ändå gå upp igen sen när du börjar äta riktig mat? Dumma lilla flicka.. Vet du vad den där skiten gör? Den förgiftar kroppen med massa onaturliga ämnen! Dumt att inte bara skippa godis och äta nyttig mat + träna? Så svårt kan det väl fan inte vara?

2008-07-23 @ 00:00:18
URL: http://sandranyzell.blogg.se/
Postat av: Emmely

Jag kommer inte sluta äta riktig mat, så va? Det med fasta i 5 dagar är det enda som jag inte äter, men det är ju bara 5 dagar och jag renar kroppen så jag ser inget fel med det. Sen pillerna gör att jag bara kommer äta mindre hela tiden. Jag skippar redan godis vid det laget och tränar men har lite hjälpmedel vid sidan. Jag har dåligt tålamod, jag vill bara ha resultaten lite snabbare helt enkelt :p

2008-07-23 @ 00:05:41
URL: http://emmelywahlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0