Det är något allvarligt fel på mig alltså

Okej, jag ska försöka komma till saken direkt. När en kille har flörtat ett bra tag med mig och det börjar gå över till att han tycker om mig, tydligen jättemycket. Då är det som om det finns en stopp-knapp med mig som någon trycker på och jag vill inte längre. Det är alltid så, alltid. Varför? Det är en känsla som faktiskt kan gå över, i vissa väldigt få fall om jag tycker om personen tillbaka. Ifall ni inte märkt det, så är jag rätt svår att få på fall och bara en kille i mina 17 år har lyckats få mig till tårar.

Annars då? Jo, jag ligger bekvämt i min fotölj och kollar på Scrubs. Eller bekvämt och bekvämt, det är sjukt varmt här inne alltså, men jag tänker inte öppna det förbannade fönstret, jag är rädd för kryp .. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0