Urtråkig dag

Märks att jag är uttråkad idag så som jag bloggar. Imorgon ska jag iaf fixa julklappar till mamma.. och mig själv. Ska även gömma mig i en ful uppsatt frisyr så man inte ser hur jag ser ut. Fyfan vad fult. Jag har gått från mörkblond till riktig blond och jag tycker inte jag passar i det. Plus att det är så himla fult att jag inte fått med det där uppe. Tänk er att det ser ut som jag har 5-7 cm mörk utväxt och sen blonderat resten. Det ser ut som jag är mörkhårig egentligen. Nej. Usch fy och blä. Ska gömma det tills på torsdag och se vad frisören tycker jag borde göra haha.

Kanske dags att hoppa i säng snart, har haft jättesvårt för att stiga upp de senaste veckorna. I början av terminen låg jag ju och sov redan vid 10-tiden och åh vad jag var pigg och glad om dagarna. Ska hitta tillbaka den där Emmely efter jullovet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0