Torsdag

Sådär, då ser mitt hår normalt ut och jag kan sluta gömma mig i en toffs :) Innan tyckte jag ju det såg konstigt ut eftersom jag fortfarande var mörk i toppen, men det har försvunnit? Nu är det min riktiga utväxt som syns och den är ju blond så ja, håret ser normalt ut helt enkelt och är mycket fräschare :P Fast jag är fortfarande inte van vid att jag är blond igen och saknar det mörkblonda.

Har tagit en dag ledigt idag eftersom jag kännt mig konstig hela veckan. Ska bli så himla skönt med lov, imorgon är sista dagen! Det gjorde även så att jag fick ställa in min dejt med Magnus ikväll haha, fast han kände sig också dålig så det gjorde inget :P

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Faller du? Inte jag

Vad är "endast" vänskap och när har det gått

för långt när det gäller dina vänners tankar

om din nu/dåvarande partner?



Det är vad vi diskuterar just nu.

Var med du också!



Tack på förhand.

Att/Om du gillar bloggen betyder, massor!

2008-12-18 @ 22:12:52
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0