Torsdag

OH HAPPY DAY!

Jag stack nämligen inom frisören innan jag gick hem för att fråga efter en klippningstid och det hade precis varit en tjej som avbokat sin tid på torsdag nästa vecka så jag slipper vänta i flera veckor! Varför jag är så glad den här gången när jag normalt är rädd för att gå och klippa mig är för att jag dagdrömmer 24/7 och har gjort det i typ en månad nu om en ny frisyr, och nu ska jag äntligen försöka våga skaffa motsatsen till det jag har nu ;)

Annars så har det inte varit en så himla kul dag för mig. Minns ni huvudet jag pratade om igår? JAG HAR BLIVIT HELT TRACKASSERAD AV DET IDAG!!! Helt galet :P Jag har blivit skrämd runt 20 ggr?!?! Hela klassen tycker det är skitkul, dom har skaffat en ny hobby och pratar om att filma mig massa gånger så att dom kan lägga in det på youtube haha. Iaf så försöker dom skrämma flera stycken och det är verkligen uttjatat på alla. Förutom mig som SKRIKER varenda gång! Hahaha det är helt sjukt, fyfan vad jag är rädd för det huvudet :( Det fulaste var när dom hade lagt det i min väska och jag sedan öppnade den, hahahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0