Torsdag

Sitter på min praktik, drog hit vid 10 idag (behöver egentligen inte vara här förrän 11 för då kommer han hit som jag jobbar med) men jag kände för att träffa min handledare och prata lite och sådär =) Hon tycker att det verkar som jag trivs jättebra här i Göteborg, och det gör jag! Men jag undrar ändå om jag inte vill bo i en lite mindre stad.. Jag vet inte. Jag älskar verkligen liseberg och folket.

Vet ni vad mer hon sagt då?

"Jag tycker du pratar mer småländska än skånska"

HA! Bred skånska in my ass. (okej, jag pratar kanske mer skånska hemma också)

Men iaf, idag ska jag kolla på TWILIGHT IGEN!

Ni märkte väll hur jag reagerade förra gången, jag kommer plåga mig själv genom att se den igen. (genom att vara väldigt avundsjuk på tjejen och önska att jag var henne så jävla mycket)

Nu ska jag gå upp för nu närmar sig kl 11, dags att fixa tomteprogrammet kanske =) Min sista dag här i huset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0