Söndag

God I'm tired today. Vill ha en klassisk söndag (ni vet, göra absolut ingenting, skita i att sminka sig och gå omkring i mjukiskläder och uppsatt hår) även fast det är lov. Det är bannimej bara 3 dagar kvar till julafton! Nu kan faktiskt snön få komma tillbaka, man kan ju alltid hoppas på en vit jul iaf. Åh jag hoppas att jag kan måla om mitt rum nu på lovet, bye bye rosa haha. Jag har tänkt på det, när jag rensade min garderob för någon månad sen slängde jag typ ut allt som var rosa. Nu säger jag hejdå till min rosa mobil, och nu rummet också? Hallå, är jag inte 13 längre..?

Aja, kul Emmely, du har tröttnat lite på rosa, du är praktiskt tagen vuxen snart ju.

Nu har jag äntligen lyckats ladda ner the dark knight med riktigt jävla bra kvalité, jag har försökt med det i flera månader :P

Nu ska jag kolla på heroes tills cornelia ringer mig.

(just det, min blogg är inte heller rosa längre?! fast det kommer nog..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0