Missa inte mig när jag fyller hela 18 år

På senaste tid så har jag och Elin börjat prata lite om hur vi ska göra med vår 18-årsfest och hur många det är som jag skulle vilja bjuda. Nu när jag har för mycket tankar i skallen och har lite svårt med sömnen igen så har jag suttit och skrivit ner 50-60 pers iaf, där rätt många är gemensamma vänner till oss också :P

Jobbigt läge ifall man missar någon ju. Så..
Tycker du om mig och vill komma så får du säga till så jag inte glömmer någon!

Växjö, be there.
(jag tycker vi ska ha det över valborg så det lutar lite åt det, alla vill väll ändå festa på valborg?)



Känns som igår men det var ett tag sedan jag och Elin hade vårt lilla kalas nu alltså, den här gången kör vi på stort

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill gärna komma :D Får bara fixa resepengar först ;D haha

2008-12-26 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0