Lördag

Då har man firat lite jul nu då =) Vi var på restaurang allihopa sen och åt förjävla god mat alltså, kalkon med världens godaste sås. Mmm sås..... (tänk homer)

Fanns även en jättestor TV där inne som mina småkusiner satte sig vid för att kolla på julkalendern. Jag satte mig också där och tog en bok för att börja bläddra i när jag plötsligt SKRIKEER, slänger iväg boken och hoppar ner på marken. Det var en bild på en jättestor spindel när jag öppnade den... HAHA jag har blivit så jävla lättskrämd alltså. Jag skyller på det där huvudet :P

Gud, jag var uppe till 4 imorse haha. Nu ska jag snart ut så funderar på att byta ut finklänning mot något annat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0