Just like a circus

Precis kommit hem och försöker ladda ner twilight nu så tänkte försöka roa mig tills den är klar. Fast jag tror den kommer vara misslyckad, brukar ha den oturen. Men då ska jag kolla på heroes istället. Plingpling. (internt) Imorgon så ska jag slå in julklappar, pynta julgran och sedan träffa Cornelia. Har precis varit med henne och skrattat hela kvällen. Vi försöker peppa lite till nyår nu och jag lääängtar! Nyår är min favoritdag på hela året, fyfan vad kul det är. Jag hatar att ha höga förväntningar för jag är rädd att bli besviken då men gah, jag längtar verkligen till den där dagen. Jag har inte festat på flera månader heller så halleluja, jag har hållt i mig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAHHH***

2008-12-21 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0