Jag vill ha

Alltså.. Okej. Jag har en lista i min kalender som jag alltid skriver dit saker i när jag kommer på någonting som jag anser att jag behöver. Fast jag inte behöver det alls. Men jag tror att jag skulle bli snyggare av. Varning för utseendebesatt (nu kom jag inte på det rätta ordet när jag är såhär trött) tjej.

• Tandblekning. Varför inte? Funderar på att köpa det till mig själv i julklapp.
• Smink. Presentkort på make up store för 500 kr hade jag blivit jättejättejätteglad över :') Då blir man sminkad och får en massa tips och en massa smink med sig för 500 kr när man går hem ju! Halleluja.
• Jag skulle vilja ha ett presentkort på IKEA för jag vill göra om det lite på mitt rum.
• Jag skulle vilja ha alla avsnitten av Sex and the city i den där skoboxen, åhhhh ge mig.
• Jag skulle vilja ha den där samsung-mobilen (jag skaffar den imorgon) tills min syrra sa åt mig hur jobbigt det kommer bli att skriva sms. Hoppas ni har tålamod allihopa när jag ska svara er..

(okej jag hoppade över 100 uteeendegrejer, har lyckats skaffa det mesta ändå :P)

Kommentarer
Postat av: hemliga hilda...

plingpling ;)

2008-12-15 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0