Inte kul

Det finns ett huvud i vår studio. Ett äckligt sådant i människostorlek. Jag har stött på det här huvudet för första gången idag. Nämligen när jag vänder mitt huvud till höger om mig så ser jag någonting, kollar snabbt ditåt, vänder mig tillbaka och kollar snabbt dit igen för att se vad det var jag såg. Då tjuter jag till och hoppar lite åt sidan, haha.

Det var nog roligare när jag redan blivit rädd en gång så sitter jag i soffan och pratar med Elin och Hilda, Pontus ropar mitt namn bakom mig och när jag kollar bakåt så är huvudet där 2 cm från mig och jag skriker så det hörs ner till Kina, slänger mig åt sidan och är tårögd av chock. HA-HA-HA :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0