Imorgon åker jag tillbaka till Skåne

Igår var den stora dagen på praktiken. Igår skulle vi filma en massa händelser från världskulturmuseet från morgon till kväll och det var skitroligt! Jag älskar när vi har de där dagarna med skolan då vi ska ut på våra uppdrag och filma, nu var det ett uppdrag med min praktik som jag varit med och förberett mig på i två veckor =) Och det gick jättebra! Gud vad sorgligt det var att säga hejdå till dom på praktiken faktiskt haha. Jag fick jättemycket beröm och dom ville ha tillbaka mig nästa år :') Plus att jag typ har fått ett jobb (eller uppdrag eller vad man ska kalla det) som nog kommer att äga rum i TYSKLAND! Hahaha, dom ska höra av sig när det kommer att äga rum. Träffade ju en massa folk igår bland minglet eller vad man ska kalla det och då träffade jag kvinnan som skulle hålla i det =) Asbra, jag är verkligen hur nöjd som helst. Jag har haft det hur bra som helst här i Göteborg, och imorgon ska jag åka hem..

Min sista kväll här tänker jag spendera på Liseberg tillsammans med Beccy :') Jag flyttade hem till henne igår och då babblade vi bara om allt som hänt de två (!) åren som vi inte har setts på och hade myskväll framför teven =) Askul när vi smsade precis innan vi skulle träffas.

Beccy: Du känske inte känner igen mig
Jag: Sist vi sågs var du blond och hade ganska kort hår. Och jag hade långt löshår och nästan vitt blont hår (dör av skratt)

Askul eftersom Beccy nu har långt brunt, och jag (äkta) långt mörkblont/ljusbrunt. 

Hahahahaha en annan askul grej var att vi smsar när vi står typ framför varandra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0