Gokväll

Kör på en "stanna hemma med familjen" helg nu när jag varit borta ifrån dom så himla länge. Sen så är det ju faktiskt jul nu, har julbakat lite med mamma =) Vi har gjort pepparkaksdeg så vi ska göra pepparkakor imorgon. Vet ni vad som också händer imorgon? Shopping! Japp, jag ska till Malmö =) Så kanske borde gå och lägga mig om någon timme om jag ska orka en heldag på stan. Btw, jag ska bli vän med min mamma på facebook nu så be nice mot mig där nu haha. Såg att hon redan var vän med en "Emelie Wahlman". Va? Tror hon att vi redan är vänner? Tänkte hon inte att nått var konstigt när det för första var en bild på en halvnaken tjej? Eller för det andra, stavningen på namnet. Vem döpte mig egentligen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0