Fredag

JULLOV! Underbart, som jag längtat efter den här dagen. Har varit helt död den här veckan så ska bli jätteskönt med några dagar som man vet att man kan sova hur länge som helst på. När jag kom till kyrkan och en av mina lärare såg mig så sa hon "Emmely dina omdömen från praktiken har kommit! Det var verkligen jättebra, dom har sagt att du var hur duktig som helst" och ÅH vad jag vill se de där papperna nu! Haha, kul att jag får vänta tills nästa år ;) Fick hem en DVD-skiva som jag hjälpt till att fixa från dom häromdan, julskivan med tomten och det där.

Sen så var jag med Hilda hela dagen typ, handla julklappar till min mamma (och mig själv) och sen drog vi och käkade. Nu har mitt tågkort slutat fungera (eller det gick ut i datumet, det gör så över jul och sommarlov) så nu kan jag inte vara där förrän i januari igen :/

Alltså, jag har inte bestämt mig över nyår än. Det är verkligen inga som bestämt vad dom ska göra och hoppas på någonting helt spontant. Vem äger festen????????? Kom med något som lockar nu!

Imorgon ska jag fira jul hos farmor med familjen och alla kusiner. Hur mysigt som helst även ifall jag får vänta med att få julklappar tills julafton haha. Men det är kul att se mina små kusinerns miner när tomten kommer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0