Dags att lämna år 2008 bakom sig

Om 3 dagar så är det ett helt nytt år, fick nästan svälja ett glädjetjut där så excited som jag är. 2008 har varit ett ganska lamt år för mig, vad har hänt som går att skryta om egentligen? Jag har varit i England 2 gånger, skaffat nya vänner, fyllt 17 år och blivit mognare. Wow.

Vad kommer att hända 2009 återstår att se. Men saker jag vet kommer att hända 2009 är att jag fyller 18, jag åker upp till Stockholm med klassen i april och jag börjar mitt sista år på gymnasiet. Har jag tur kanske jag lyckas med det där körkortet också. Och åker ner till Grekland. Hallå eller, hur kan jag inte längta till detta året? Jag ska försöka fixa det där körkortet innan sommaren (stort plus i kanten att fylla år ganska tidigt på året!) och sysselsätta mig med några roadtrips på den blivande sommaren. Jag längtar redan till september då även min bästa vän fyller 18 år, hallefuckingluja vad kul att kunna gå på krogen tillsammans! Jag ska nog börja bosätta mig lite mer i Kristianstad till hösten ;D

Jag tänkte att jag skulle komma på några nyårslöften som inte bara är skitlöjliga och som jag inte kommer glömma bort efter en vecka och inte följa.

1. Jag ska bli fräsch och nöjd med mig själv.
2. Jag ska inte skolka en enda dag och göra mitt bästa ifrån mig i skolan.
3. Jag tänker bannimej bli kär och hitta någon som blir kär i mig tillbaka!
(däremot tänker jag inte tänka så mycket på det förrän maj + typ)

Alltså, dags att sluta ha höga krav och vara kräsen. Okej, eh, 1.84+ är mitt enda nu då..



hejdå 2008, jag kommer inte sakna dig
och hej 2009 då jag ska vara lycklig 24/7, yeeeaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0