Cred till par som klarar vad som helst

Kenza:

"Hur träffades du & Teo? Hur många gånger har ni träffats?
Svar: Jag och Teo träffades på en bar nere på Kreta, baren han dj:ade på. Det var när jag var där nere med en vän i Juni. Det var kärlek vid första ögonkastet men eftersom att vi båda var blyga så var det lite stelt mellan oss den gången. Jag och Mirre åkte hem 3 dagar efter att jag & Teo träffats. 2 veckor senare åkte jag ner igen med en annan vän och då spenderade vi hela den veckan med Teo. Att säga hejdå efter den veckan var hemskt. 3 månader senare så åkte jag ner ensam till honom och vi spenderade 11 underbara dagar ihop. Det var två månader sedan, och den 26e dec åker jag ner dit igen. När han är 2700 km bort från mig så pratar vi varenda dag och jag är kärare än någonsin.

Till er som undrar hur man klarar av långdistansförhållande.... Det går! Älskar man någon så mycket som vi älskar varandra så går det. Man måste lita på varandra till 100% och veta att det inte spelar någon roll hur många månader som går innan man får träffas igen, för att man kommer älska varandra lika mycket ändå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0