Torsdag - första skoldagen

Dålig uppdatering idag och förlåt förlåt förlåt för att jag är seg men jag hann inte skriva imorse. Jag behövde verkligen all tid jag hade för att göra mig iordning. Stiga upp innan kl 6 (och efter att ha sovit i bara 2 och en halv timme) och hoppa in i duschen, föna håret, fixa en kopp extremt starkt kaffe och smutta på emellanåt när man sminkar sig och fixar håret samtidigt. Fy vad nervös jag var när jag satt på tåget idag av någon anledning, jättekonstigt. När jag sedan gick till skolan med Cecilia så ville jag bara vara framme, som jag längtade! Haha. Det går inte beskriva hur glad jag varit idag alltså. Komma till skolan med världens största léende och få krama om folk. Och när jag sedan såg Elin så blev jag så jävla glad att jag skuttade omkring! Underbart underbart underbart att träffa alla idag. Jag har haft största léendet hela dagen, jag lovar, jag satt med ":D" den minen hela tiden, vadå skratta av att kolla på mig haha :D

Åh vad jag saknat er brudar. Vi planerar till&med att resa iväg till kanarieöarna tillsammans i början av nästa år =)

Vi hade bara en liten lektion idag där vi kollade på filmer som vi gjort i 1an, skitroligt haha. Sedan blev klockan halv 12, skiljdes åt med några brudar och hängde med några till stan där ajg sedan skiljdes med dom också och stack till gymmet.

Nej nu måste jag sluta babbla alltså, men jag är så himla glad haha.. Btw, jag har inte fattat att jag går i 2an riktigt än. Glad glad glad Emmely ;D

HA EN UNDERBAR DAG ALLA UNDERBARA LÄSARE! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0