Torsdag

Jag vill åka utomlands, och inte till kalla, tråkiga England utan på en riktig semester. På tal om det måste jag åka in till Hässleholm imorgon och fixa ett nytt pass, kul. Annars då? Har pratat med Cornelia i telefon i 45 min och kollat på sista avsnittet av vänner i säsong 8 när Rachel fick sin babygirl, här snackar vi krokodiltårar. Sen så fick jag mitt Växjö-kort idag och mamma sa att jag skulle läsa igenom en lapp noggrannt. Fyfan vad rädd jag var att det inte skulle funka på helgerna när hon sa det, haha.

Sen ryker bloggen snart när jag ändå varit så lat med bloggandet, ska ju ta igen det på bdb när jag har fixat min kamera :P Plus att min pappa inte respekterar att mitt privatliv haha.

Jag och Cornelia snackade om hur underbart allting kommer bli när vi är 18. Hon fyller 17 om en månad, helt galet, min nästa födelsedag är min 18-årsdag.

Kommentarer
Postat av: lisat

neeeeeeej du får inte stänga ner din blogg :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O

2008-08-15 @ 12:38:40
Postat av: Martina

Håller meeeed!!!! Emmely Wahlman får INTE INTE INTE sluta blogga!!

2008-08-15 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0