Söndag

Åh vad jag är trött idag. Min faster och farmor kom hit idag vid 2-tiden och då skulle jag tydligen på med min "bröllopsklänning" så att dom kan nåla och sy in den. Men då låg jag fortfarande och sov och ville sova ännu mer.. Fick dra upp mig efter ett tag iaf och nu är min klänning kvar =) Nu får jag inte gå ner eller gå upp i vikt, haha. Shit, det är typ bara 3 veckor kvar tills vi åker. Tiden går verkligen snabbt. Andra gången vi drar till England det här året :p Åh, sen hoppas hoppas hoppas det blir en värmeresa till våren =)

Jag: Kan vi inte övningsköra idag?
Min syster: Kan du inte övningsköra hem mig till Linn då?
Jag: Vill du ta död på hela Osby eller?
Mamma: Tro mig, hon gör det!

Haha, jag ska nog ta död på pappa idag istället ;D Får hoppas dom vill sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0