Söndag

Fan vad snabbt helgen gick, tillbaka till skolan redan imorgon igen. Jag trodde inte att vi skulle ha någon sovmorgon alls den här terminen, men jag har inte den första lektionen imorgon så jag börjar kl 11 på måndagar =) Vilket inte gör så mycket för mig som ändå måste åka in rätt tidigt med tåget. Men då kan jag gymma på mornarna innan jag drar till skolan, skitbra ju. Igår så var jag i Växjö och vi kollade på pirates of the caribbean, gah, helt underbart. + att jag märkte en sak nu på den sista filmen, efter alla eftertexter (vem kollar ut hela det egentligen liksom?) så har dom ju fått en SON? Åh, fyfan vad jag blev glad när jag upptäckte det haha.

Somnade väll strax innan 5 imorse när vi också varit ute och kollat på alla fulla människor, roande ;D Nu ska jag snart på släktträff men det ska jag väll kunna överleva. Ska väll också smsa med M hela dagen ;) Vi är skittöntiga,vi har bara sett varandra på konstiga sett. T.ex så hade jag inte honom på msn först, la till honom, såg bilden och så sa jag "Men det är ju du ju! Dig har jag sett på stationen" och då har han sagt "Var du mittemot? Shit var det du?!". Och för 5 min så berättade jag att jag såg honom utanför matöppet för inte så länge sedan och då gick han förbi. Då sa han "Stod du med en brunett? Fan jag kommer ihåg detta för blondinen var jävligt söt". Hahaha, jag säger ju det, skittöntiga :P OCh igår så såg han tydligen mig på tåget också, vi får allt bestämma en RIKTIG träff snart.

Kommentarer
Postat av: Lollo

gratiskläder.se är en ny sida där man samlar ihop poäng som man sedan kan byta in mot presentkort på H&M. Bli medlem via länken jag skickar så får du 50 poäng gratis redan vid start, bra va? :)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1163

2008-08-24 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0