Söndag

Idag har jag varit helt osocial. Det förklarar varför jag inte svarat i mobil.. :P Men jag är så himla trött att jag legat i sängen och kollat på tecknade serier hela dagen och nästan sovit. Jag har tvingat mig mig själv att inte somna för jag vet hur det kommer gå inatt då. Sömnen gick inte så bra i tältet iaf, det gör jag aldrig om haha :D Klockan är snart åtta och jag funderar på att lägga mig och kolla lite mer på tecknade serier och sen faktiskt somna. Skönt att måndagar är det både sovmorgon och bara 2 lektioner =) Dags att plocka fram kläder tills imorgon och packa ner allt som ska vara i väskan tills imorgon, även packa ut all alkohol som inte dracks upp igår. Jag har duschat 2 ggr idag, här snackar vi S-K-Ö-N-T. Jag hade liksom fullt med gräs i underkläderna och den känslan när jag var ren sen, halleluja moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0