SMS-spam

På den nya lektionen som vi började med idag så håller vi på att arbeta med våra mobiltelefoner. Vårt första uppdrag var att skriva en dikt. Alltså, vi har ett program på kärnhuset där allt vi skriver skickas sedan iväg till alla i klassen i ett sms. Skitkul, nu håller alla på att komma :P Kommer en var tredje minut eller nått för att alla inte ska komma på samma gång. Hoppas jag får min egen också, undra om folk kommer tro att jag inte har några kompisar, eller som Hilda sa, att jag är prostituerad. HAHA, ödet här alltså, det var min egen jag fick nu.

Som jag skrattade när jag skickade iväg den, hoppas ingen tror jag var seriös, jag har bara dålig fantasi..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sovgott =)

2008-08-27 @ 23:10:48
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0