Shoppingdag i Malmö

Jag lyckades somna mellan 4-5 imorse, kul när jag blev väckt vid 11 sen då. Nu är jag skittrött och kan knappt vänta tills jag ska ta bort sminket och lägga mig i sängen, åh ljuva tanke. Idag kom jag hem med skoskav, en övningskör-skylt, skit till skolan börjar, en tröja, ett par tights som liknar jeans, en bikinitopp, en tidning och en vattenflaska. Kul? Nä, så jäkla dålig jag blivit på att shoppa, väntar på att allt höstmode ska komma. Ska beställa kläder som jag kan träna i snart, sedan testade jag riktigt bra skor idag för typ 800 men jag köpte inte dom, det fick bli en rosa vattenflaska så länge :p Måste städa den andra garderoben nu, gaah.. Jag vill ju sova. Skulle egentligen varit med Louise och Cornelia nu med också men vi tar det imorgon =) Har blivit heldag med mamma och syrran, det funkar ibland ;) Skulle egentligen köpt massa bhar också för jag har inga som passar längre, dagens i-landsproblem.

Godnatt allesammans, dags för mig att fixa garderoben.. Om jag orkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0