Onsdag

Måste sätta igång att plugga snart, är lite trött för att blogga nu när skolan satt igång av någon "konstig" anledning, kul att stiga upp innan kl 6 liksom :P Lite avundsjuk på de som inte har matte, men jag försöker och det har faktiskt funkat helt okej de här två gångerna jag haft det nu haha. Nu är det så att jag har samma mattelärare som förra året och hon vet ju att jag har svårt för matten och att jag behöver en extra push och en del hjälp, så det ser hon till att jag får hela tiden också =) Borde vara pain in the ass men det är precis vad jag behöver, för annars sitter jag där och gör ingenting. Sen har jag haft engelska och en ny lektion med Björn som verkar riktigt rolig. Skitkul att jag får hålla på med journalistik och så, glad Emmely. Ska sätta igång att plugga snart tänkte jag faktiskt, känner mig väldigt nördig och hoppas att det håller i sig.

Efter skolan så satt jag på Wayne's med HIlda i några timmar igen =) Fyfan vad goda kaffe latte's dom här där, gah, supergott. Nu har vi smakat med vanilj, vitchoklad och hasselnöt. Och vi är inte klara ;D

Nu ska jag hoppa in i duschen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0