Måndag

Honey, I'm home.

Skitmätt efter den enorma kycklingsalladen jag köpte efter gymmet idag, tredje gången jag äter kycklingsallad den här veckan, yummie :) Aha, Växjö nudå. Kom dit i lördeskväll, började förfesta vid 8-9 kanske. Har några inspelningar på min mobil som är jätteroliga om man inte hade fattat att vi körde "jag har inte", haha, rätt deprimerade typer annars. "Jag har aldrig fått höra att jag är snygg" (vi ville dricka hela tiden).

Jag vet inte riktigt när vi drog ut men det var kanske vid 11-tiden eller nått och då var jag ganska full efter att ha druckit sprit. Tyckte väll inte att det var bra nog så stack tillbaka för att hämta vin, fyfan. Jag blev skitpackad, kunde inte gå rakt och det slutade med att en kompis satt ner med mig i typ en timme när jag grät och spydde. "Jag orkar inte mer :'(" haha. Tyckte nog att det var bäst att jag gick och la mig så det gjorde jag, fast fick springa upp till toaletten nångång. Det här är verkligen jättesuddigt för mig haha. Vad hände innan jag spydde och det?

Aja, lördag-måndag, funny times =)
Imorgon ska jag klippa mig och nu ska jag se hur min syrra ser ut i håret och sedan hoppa in i duschen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0