Måndag

När jag väl har tid på morgonen att skriva så går det inte att logga in :p Nu är jag iaf hemma från Växjö efter en bra dag i Växjö. Jag gillar verkligen vårt schema nu =) Började vid 11 och hade sedan två lektioner, historia och engelska. Jag har jättejätteont i mitt högra ben just nu, jag brukar bara känna av det om jag har varit och sprungit ett tag men nu har det verkligen gjort superont jättelänge. Fan, kanske får kolla upp det hos en sjukgymnast :/ Jag var ute och sprang imorse och jag var på gymmet en stund imorse. Hur duktig är inte jag? =) Sen satt jag på stan med några brudar ett tag och tog sedan 3-tåget hem. Cornelia ringde mig när jag satt där och vi ska träffas snart, sen ska jag även dra och sola ikväll.

Just nu är jag jättehungrig och vill ha middag, gah, mamma har ju inte ens kommit hem från jobbet än :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0